Specifikation af support:
For kunder med support abonnement gælder følgende:
1. Der ydes hjælp med alle tekniske og programmæssige forhold, men IKKE med analyse indhold. Her henvises til hjælp hos Analysegruppen eller eget bureau.
2. Som udgangspunkt ydes der hjælp via e-mail. Alle e-mail henvendelser til support besvares inden for 24 timer. info@dtsserver.dk
3. Er der ting der ikke nemt kan håndteres via e-mail, kan man ringe til support. Hvis spørgsmålet ikke kan besvares med det samme, vil support inden for 24 timer vende tilbage med et svar på e-mail eller telefon.
4. Support er åben mandag til fredag fra 9.00 - 16.00 (fredag dog 15.30)
5. Hvis en kunde ønsker support, men ikke har abonnement, vil dette blive faktureret per påbegyndt time (timepris 1.200 kr. eksklusive moms)
6. I juleferie, vinterferie og industriferie (uge 51-52, 7, 28-29-30) er telefonsupport ikke bemandet. E-mail support er delvist åben og alle mail forsøges besvaret indenfor 72 timer. |