Specifikation af support:

For kunder med support abonnement gælder følgende:

1. Der ydes hjælp med alle tekniske og programmæssige forhold, men IKKE med analyse indhold. Her henvises til hjælp hos Analysegruppen eller eget bureau.

2. Som udgangspunkt ydes der hjælp via e-mail. Alle e-mail henvendelser til support besvares inden for 24 timer. info@dtsserver.dk

3. Er der ting der ikke nemt kan håndteres via e-mail, kan man ringe til support. Hvis spørgsmålet ikke kan besvares med det samme, vil support inden for 24 timer vende tilbage med et svar på e-mail eller telefon.

4. Support er åben mandag til fredag fra 9.00 - 16.00 (fredag dog 15.30)

5. Hvis en kunde ønsker support, men ikke har abonnement, vil dette blive faktureret per påbegyndt time (timepris 1.200 kr. eksklusive moms)

6. I juleferie, vinterferie og industriferie (uge 51-52, 7, 28-29-30) er telefonsupport ikke bemandet. E-mail support er delvist åben og alle mail forsøges besvaret indenfor 72 timer.

MMB Software ApS - Vestergade 32 - 8600 Silkeborg - Telefon: 8680 3477 - info@dtsserver.dk